TOP www.trafic.ro

joi, 1 februarie 2018

Canada - Zbor peste ocean - 12

- 12 -

…Ne pierdem în fluxul de turiști. Într-un parc veverițele foarte prietenoase vin până aproape de noi, cerșind mâncare. Ajungem în downtown, pe Falls Avenue , extravagant, colorat cu fel și fel de atracții: Ripley`s Believe or not?, Guiness World Records Museum, Niagara Brewing Company, Rainforest Café, Movieland – Wax Museum of stars, Wendy`s – Old fashioned hamburgers, Dracula`s Haunted Castle, Frankenstein Castle, Burger King. Un mix între junk food pentru trup și hrană pentru ochii însetați de senzațional, caracteristic culturii pop. Vizităm și Niagara Bird Kingdom – un impresionant sanctuar cu păsări tropicale., unul dintre cele mai mari din lume. S. hrănește cu nectar papagalii multicolori la Lorikeet Landing. E atât de entuziasmată, încât intrăm de două ori acolo. The Rainbow Lorikeet, (Trichoglossus haematodus) este o specie de papagal care trăiește în Australia, Estul Indoneziei, Papua Noua Guinee, Vanuatu, Noua Caledonie și Insulele Solomon. Locuri exotice, poate voi ajunge vreodată și pe acolo…
    Unul dintre cei mai emblematici actori canadieni este Keanu Reeves. În ereditatea sa se regăsesc gene portugheze, hawaiene, chineze și britanice, s-a născut la Beirut, în Liban, dar a crescut la New York și apoi Toronto. Printre filmele în care a jucat: Point Break, Bram Stoker's Dracula, Little Buddha, Speed, Johnny Mnemonic, The Devil's Advocate, The Matrix, The Matrix Reloaded, The Matrix Revolutions, Constantine, The Day the Earth Stood Still, 47 Ronin, John Wick.
     O declarație cel puțin umitoare a lui Keanu:
   „Eu nu pot face parte dintr-o lume în care bărbații își îmbracă soțiile ca pe niște prostituate, ajutându-le să pună în evidență lucrurile care ar trebui prețuite; o lume în care nu există conceptul de onoare și demnitate, și te poți baza doar pe oamenii care spun ‚Promit’. O lume în care femeile nu-și doresc copii, și bărbații nu-și doresc o familie. În care fraierii se cred superiori, se consideră importanți stând la volanul unor mașini care aparțin de fapt părinților lor și oricine are un pic de influență încearcă să-ți demonstreze că tu ești un nimeni. O lume în care oamenii declară în mod fals că ei cred în Dumnezeu, când de fapt stau cu sticla de alcool în mână, lipsiți total de înțelegerea religiei lor. Este o lume în care conceptul de gelozie este considerat rușinos, și modestia este un dezavantaj. Oamenii au uitat ce înseamnă dragostea și pur și simplu sunt în căutarea unui simplu partener. O lume în care se aruncă sume mari de bani pentru a-ți repara mașina, la orice mică zgârietură, în timp ce ei sunt atât de săraci și consideră că o mașina luxoasă ascunde acest lucru. O lume în care tinerii cheltuie banii părinților pe băutură, pe cluburile de noapte, iar fetele se îndrăgostesc de acești fraieri. Bărbații și femeile nu mai sunt acum identificate, iar toate acestea împreună înseamna libertate de alegere, dar nu și pentru cei care aleg o cale diferită, pentru că ei vor fi considerați înapoiați și despoți. Aleg calea mea, dar e păcat că nu am găsit înțelegere în oamenii pe care i-am prețuit mai presus de orice … ” Keanu Reeves 
      Despre fericire: „Să stau în pat cu iubita, să merg pe bicicletă, să fac sportul preferat sau să petrec timp cu prietenii, să fac conversație, să învăț, pământul, praful, timp cu prietenii, un vin cu familia, mâncare bună, lucruri bune, energie, pasiune și dragoste de viață. Îmi place în deșert, în aer liber, în natură, într-un copac sau chiar în praf, alături de familia mea, alături de surorile mele”. Keanu Reeves Mesajul lui Keanu după ce și-a revenit din depresie: ”Vedeți toți oamenii din spatele meu? Se grăbesc către serviciu și nu sunt atenți la nimic din ce se întâmplă în jurul lor. Uneori suntem așa de prinși cu viața de zi cu zi încât uităm să luăm o pauză pentru a ne bucura de frumusețea vieții. Suntem precum niște Zombie. Ridicați-vă capul din telefonul mobil și priviți în jur!
     Spuneți ”Buna ziua!” unei persoane care vă iese în cale, îmbrățișați pe cineva care suferă. Ajutați pe cineva! Trebuie să trăiți în fiecare zi ca și cum ar fi ultima. Ceea ce nu știți despre mine este că am suferit de depresie în urmă cu câțiva ani. Persoana care m-a sprijinit am fost EU. Fiecare zi este prețioasă, așă că tratați-o ca atare. Nimeni nu ne garantează ziua de mâine, trăiți astăzi! Mă cunoașteți de foarte multă lume, dar nimeni nu cunoaște povestea mea. La vârsta de 3 ani l-am văzut pe tatăl meu cum ne părăsește. Am frecventat 4 licee diferite, m-am luptat cu dislexia, educația a fost pentru mine o provocare mai mare decât pentru cei mai mulți. La 23 de ani prietenul meu apropiat River Phoenix a murit din cauza unei supradoze. În 1998 am întâlnit-o pe Jennifer Syme. A fost dragoste la prima vedere iar în 1999, Jennifer era însărcinată cu fetița noastră. Din păcate, după 8 luni, copilul nostru s-a născut mort. Am fost distruși, și în cele din urmă relația noastră s-a încheiat. 18 luni mai târziu, Jennifer a murit într-un accident de mașină. Din acel moment am evitat relațiile serioase și să am copii. Sora mea mai mică a suferit de leucemie. Astăzi este vindecată, iar 70% din câștigurile mele din Matrix le-am donat spitalelor care se ocupă cu tratarea leucemiei. Sunt singurul star de la Hollywood care nu are o vilă imensă. Nu am bodyguard și nu port haine extravagante. Merg cu metroul și îmi place la nebunie. În concluzie, cred că suntem cu toții de acord că înfruntând tragediile cu care ne confruntăm putem învinge. Indiferent de ce se întâmplă în viața voastră, puteți să depășiți dificultățile! Viața merită trăită!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu