TOP www.trafic.ro

duminică, 14 ianuarie 2018

Am revenit - II - retrospectivă 2015 - 2018

http://mihaiafilom.wixsite.com/victor   

       Creasem acest blog, la al doilea debut in lumea literaturii, cu ”Șevalet Terapeutic”, publicat la editura Singur, în 2015. Apoi s-a rătăcit în năvodul ciberentic global. Iată că într-un răstimp de trei ani, s-au adunat câteva cărți, s-au concretizat prietenii literare, colaborări cu Cercul Literar de la Cluj sub egida editurii Colorama, cu Asociația culturală Iulia Hașdeu, Biblioteca Muncipală Hunedoara, Centrul cultural Pitești,  am pierdut prieteni și mentori dragi ce s-au înălțat în lumea suprafirească, am călătorit mult pe diferite itinerarii spiritulale: Curtea de Argeș, Câmpina, Pitești, Cluj, București. Un cuvânt de mulțumire către cei care m-au însoțit și cei care încă mă însoțesc în această călătorie fantastică pe teritoriul virtual al imaginației: Monica Mihaela Minescu, Crina Bocșan Decusară, Eugen Evu, Lucia Tănase, Dan Șalapa, Ștefan Doru Dăncuș, George Terziu, Emilia Poenaru Moldovan, Eugen Bârz, Flavia Achim, Silviu Nopcea... Iertare celor pe care am uitat să-i menționez. Sunteți în inima mea cu toții!

http://mihaiafilom.wixsite.com/victor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu