TOP www.trafic.ro

miercuri, 21 martie 2018

Note informative


Note informative

Mi-am luat o vacanță, am închis ușile și am plecat,
Acum revin cu notele informative, prozopoemul meu olograf,
Gândurile mele intime, jurnal electronic pentru Big Brother,
Despre alții nu știu nimic, doar că mimează fericirea pe rețelele de socializare,
Și oricum nu voi scrie niciodata despre alții, doar despre mine și atât,
Da! Mă declar vinovat, am citit Julius Evola - ”Tragedia Gărzii de Fier”,
Știu .. e o carte interzisă în epoca corectitudinii politice,
Mai nou am auzit că a fost interzisă și gazeta matematică,
Așa că scrieți cât mai puteți și mai ales citiți până când nu ne inundă maculatura electronică,
Din nefericire am moștenit o bibliotecă de la o verișoară răpusă de maladia secolului,
Și nu vreau să las să se risipească atâta informație,
O pirogravez pe pergamentul cortical,
Pentru generațiile ce vor veni,
Temeți-vă când se ard cărți în piețele publice.
Uneori mi se face dor de epocile acele romantice,
Când se murea cu zâmbetul pe buze pentru un ideal,
Prietenul K. încearcă să mă convingă de minunăția sistemului actual,
Progresul științelor, un Papă modern, un zeitgeist alunecând spre neomarxismul ideal,
Lume de celuloid în care fiecare erou este simultan un erou și un nimeni,
Paradoxismul Novus Ordo Seclorum - o lume în care dăm mână cu mână muncitori și țărani (câți or mai fi), doctori și ingineri,
Pe crenelele idealei cetăți fâlfâie în ritmuri house steagul LGBT,
Ochii electronici văd totul, pe străzi și din monitoare,
Ecumenismul se răspândește și cuprinde sub aripa multicoloră rabini, imami, preoți și lamași,
Venerând o singură divinitate, arhitect, All seeing eye,
Utopia e străucitoare, dar în spatele cortinei ...
Ceva nu e în regula cu ordinea asta inversată ce ne-a extras din firescul înțelepciunii patriarhale,
Ceva e putred în Danemarca,
Roma în declin; lupanare, amfiteatre, panem et circenses, Nero râzând, flăcări mistuind....
Martirii în arene sfășiați de lei, de gladiatori...
La frontiere goții, ostrogoții, gepizii, vandalii, hunii...
În noul Babilon, noua Romă, mulțimi adulînd discul solar pe stadioane, supermarketuri cu pâine și circ la televiziune, catedrale imense, credință oarbă, turme umane,
Noii martiri sfâșiați de ispite în claustre.
Zeitgeist demoniac, aur păzit de balaur,
Dăm cezarului mai mult decât e al Cezarului.
.......
Lumea la superlativ a uitat Iubirea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu