TOP www.trafic.ro

vineri, 16 mai 2014

Schite matinale

Gusta din linistea mea, muritorule !
Spuse cerul spre asfintit,
Stelele care se prabusesc,
Sunt gandurile mele razlete,
Pe care le-am aruncat
In intunericul dinauntru.

****
 Mi-e teama ca cercul sa nu se stranga,
Sinele sa se franga,
M-am regasit in camera cu oglinzi,
Sunt eu azi.

*** 
 E atata lumina intre noi,
Incat umbra-mi coplesita de atatea ploi,
S-a asezat pe treptele templului,
Cautand dogoarea focului...

*** 
Gandurile mele negre,
Nerostite in ziua de ieri,
Boomerangurile de azi,
Izbind in poarta zavorata
A sufletului meu,
Inlantuit de cele sapte spaime.
Ranesc prin tacere
Si fug de iubire...

***
(Interludiu adamic)
 In gradina interzisa
A navalit un mamut stingher,
Fructe-promisiuni
In pomul vietii
Exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu